Subject: Kirja edastamine
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Kaili Tamm",Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 12:55:27 +0300

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
8.07.2024 kirja nr 6.1-2/17-1 „Arvamus isikut tõendavate dokumentide
seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse
eelnõu kohta“.

Kirja koopia on edastatud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee